Wednesday, September 23, 2009

他就在心里


太--多--的--忧---虑--也--把---我--成--长--了--!----所---说----的--气--话---不--停--地----在--燃--烧--,--心--有---时--会---疼--痛--地--说--不--出--话--。--好---想--紧--紧--地--抱--着--他--,--但----只--能--在--梦--里--。--我----选--择--了--他--,--同---时--知--道--他--不--能--是--全--部--。--就--是--那--样-----的--荒--唐--.--..--担--心----意--外--的----发---生--,--把--我--从--梦----中--敲--醒--。----尚--若--那--一--天---会----到--来--,--我--只--会--说--他--已--在--我----心----里--。

No comments:

Post a Comment